Kimmietid

september 24, 2007

Måndag igen

Så var det måndag och jag är tillbaka på jobb - känns bra. Här är mycket att göra, passar på att blogga lite nu medans jag väntar på en utskrift.
Det är helt fantastiskt väder ute och jag ska ge mig ut några ärenden på lunchen så man får lite frisk luft.
Imorgon har sonen studiedag så det blir lite myskväll för oss ikväll, har tagit fram fläskfilé ur frysen får väl se om jag lägger den på grillen eller helsteker den i ugnen.
Hoppas alla har en bra start på veckan!

2 Comments:

  • At 2007-09-24 14:31, Anonymous Anonym said…

    Åh vad mysigt ni ska ha! Mys för mig med...

    Kram

     
  • At 2007-09-24 21:50, Anonymous Anonym said…

    ja vilket härligt väder det varit idag. Tyvärr har jag varit ute alldeles för lite men lite värme fick jag på min hud i alla fall.
    Ha en riktigt härlig mysdag med sonen i morgon. Kram!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter