Kimmietid

september 27, 2007

Varför sover jag inte?

Eller sover gör jag ju, men igår vaknade jag vid 5-tiden och kunde inte somna om, imorse vaknade 4,47 och kunde inte somna om. Det funkar inte att vakna så tidigt. Jag är ju jättetrött redan nu.

Igår kväll orkade jag inte fixa med grejerna i sonens rum, vi har tänkt hjälpas åt lite och få det fint. Får väl se om det finns någon energi ikväll.
Han sorterade i varje fall ner en del CD-skivor i lådor så han har börjat.

Tror ni någon märker om man kryper in under skrivbordet och tar en lur =)

3 Comments:

  • At 2007-09-27 11:57, Anonymous Anonym said…

    Du får skaffa en skyltdocka som kan ta din plats på skrivbordet så märks det nog inte ;)
    Hoppas du får sova i natt i alla fall.

     
  • At 2007-09-27 13:24, Anonymous Anonym said…

    Nä, ta du en liten tupplur! :o)

    Kram på dig!

     
  • At 2007-09-28 06:34, Anonymous Anonym said…

    Jag tror att det hade märkts VÄLDIGT mycket..... hi hi hi.
    Du har ju frekventa besök på rummet så det hade nog inte blivit någon längre tupplur.
    Hoppas att du fått sova bättre inatt, annars är det snart helg och DÅ...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter