Kimmietid

september 29, 2007

Effektiv dag

Har fått gjort jättemycket och ändå hunnit med lat-tid + nästan en timmes telefonchatter med Hossan, ibland känner jag att jag ringer alldeles för sällan för tiden räcker inte till.
Lika mycket har vi att säga varje gång vi väl får varandra i luren.

Bra dag i övrigt - allt utom köket är städat, det skall jag ta imorgon.

Tack för era kommentarer Nena och Gulligagumman. Självklar får du länka till mig gulligagumman jag har tänkt lägg upp dig som favorit men har lite problem med bloggen när det gäller att lägga till fler. Men så småningom skall jag nog få rätt på det.

2 Comments:

  • At 2007-09-30 06:38, Anonymous Anonym said…

    Ja det var kul att snacka, blev helt förvånad när jag insåg att vi pratat en hel timme. :-D

     
  • At 2007-09-30 11:42, Anonymous Anonym said…

    Ha en underbar och skön söndag, och du, städa inte ihjäl dig.

    Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter