Kimmietid

oktober 18, 2007

Det var jättemumsigt

Smörgåstårtan blev jättegod vi smaskade i oss med god aptit alla tre. Särbon blev nöjd och glad med sina presenter så vi hade en bra kväll.

Så var det redan torsdag, inga särskilda planer för idag förutom att jobba som vanligt.

Särbon och jag planerade lite inför helgen igår och vi har beslutat att ta en tur till IKEA i helgen, jag behöver ett par ramar och lite annat smått och gott. Det blir alltid en del extra också när man är på IKEA, också tänkte vi packa lite på min mammas vind så allt är redo att flyttas därifrån när det är dags.

2 Comments:

  • At 2007-10-18 11:00, Anonymous Anonym said…

    *dreglar* åh är så sugen på smörgåstårta...
    IKEA är alltid kul att åka till. Ha en fin torsdag.

    Kram

     
  • At 2007-10-19 11:35, Anonymous Anonym said…

    Mums med smörgåstårta, det var länge sedan jag åt det *längtar efter det*
    Jag hoppas du får en bra helg.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter