Kimmietid

oktober 26, 2007

Veckans idol avklarat

Trist att Evelina åkte ut, hon kan verkligen sjunga. Synd också att alla tjejer åker ut en efter en.
Men om en tjej tvunget skulle ut så borde varit Amanda. Jag kan inte riktigt se hennes storhet - hon glimrar till då och då men sjunger alldeles för ofta falskt. Hon har en väldigt "punkig" röst och det har aldrig varit min grej.
Jag tyckte Andreas var jättebra ikväll och även Marie och förståss Daniel - han kanske inte sjöng bäst men oj vad det var känsloladdat.
Nu ska jag läsa ut boken jag håller på med "Att komma hem ska vara en schlager".
Den är inte en bok jag kommer att rekomendera vidare - inte min smak.

2 Comments:

  • At 2007-10-27 08:25, Anonymous Anonym said…

    Ja, att Evelina åkte ut tycker jag var riktigt orättvist, hon borde varit med in i det sista. Men jag tror ändå att Daniel vinner.
    Visst är det väl idag som vi ska vinna stort på Lotto? :-)

     
  • At 2007-10-27 15:10, Anonymous Anonym said…

    Jaha var det Evelinas tur att åka...ja inte många tjejer kvar nu.

    Ha en mysig lördagkväll!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter