Kimmietid

oktober 30, 2007

Solen hittade hit också

Vad skönt att den är tillbaks, det var så mörkt och grått hela dagen igår. Man behöver lite mer ljus för att inte bli så trött.

Hängde med en kollega ut på lite shoppingtur på lunchen, så jag fick besökt Kicks och köpt mig en ny mascara, hann med apoteket också + en snabbtur i bokhandeln, bara för att titta.
Ikväll vet jag inte riktigt om vi har matgäst eller ej men det kvittar, vej ej hur dags kompisen blir hämtad men är han där när vi äter så är han såklart välkommen.
Jag ska steka fläskfilé, kanske med pressad potatis har inte riktigt bestämt mig ännu.
Senare ikväll blir i varje fall jag och sonen för oss själva och då ska vi titta på gårdagens
"Prison Break" får se om jag orkar och hinner slänga ihop en kaka också, jag ska göra några "Carrot cakes" till kalaset på Söndag och flera bottnar måste bakas, en är klar hittills, jag behöver 4 stycken sammanlagt.
 
Hit Counter
Free Counter