Kimmietid

oktober 31, 2007

En kaka till bakad - två kvar

Sonens kompis blev hämtad strax efter att jag kommit hem igår så det blev bara vi två till middagen, vi fick också tittat på Prison Break också hjälptes vi åt med att baka ännu en Carrot cake. Så nu är det bara 2 kvar att baka, ikväll blir inget gjort eftersom jag ska till en väninna så vi får väl satsa på imorgonkväll.

Det är ju som fredag för mig imorgon eftersom jag tagit ledigt på den riktiga fredagen.
Sonen har ingen kompis tillgänglig på fredag så det passar bra att jag är ledig då -
vi har planerat att tillsammans gå till Minneslunden med blommor och ljus och så får vi se om vi kanske känner för att käka lunch ute någonstans och eventuellt köpa kängor till honom.

Det finns ju en del att förbereda också eftersom vi ska ha över 20 personer på mat på Söndagen.
Hursom helst blir det skönt att slippa jaga iväg på morgonen. Jag gillar att drälla runt i min morgonrock.
 
Hit Counter
Free Counter