Kimmietid

december 08, 2007

En bra dag

Jag har fått gjort massor idag och ändå känns det som om jag tagit det lugnt. Jag hade nog bara extra energi idag. Hela lägenheten är färdigstädad, har slagit in de av sonens julklappar som är köpta eftersom han är hos sin pappa denna helgen, har varit och köpt ett par små julklappar.
Har hämtat upp mer julpynt från källaren och ställt på plats.
Känns så bra att få gjort en massa när man har tid och inte känner sig pressad.

Imorgon ska jag ut en sväng igen och besöka Lagerhaus - sonen vill ge sin pappa en grej som han sett i deras annons och det är så jobbigt att hinna med i veckan.
Men nu är jag lite slö så det blir nog lite TV eller inspelade program rättare sagt.
God Natt!

1 Comments:

  • At 2007-12-09 07:45, Anonymous Anonym said…

    Önskar att jag var så flitig NÅGON gång :-)
    Fick handlat några julklappar igår och även hjälpt mamma och pappa med några av deras.
    Jag tycker att det lutar åt den 20:e är det ok?

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter