Kimmietid

december 07, 2007

Så var idol slut för denna gång

Bäst var .....Kelly Clarkson, tycker hon är fantastisk.
Annars var båda tjejerna jättebra och verkligen duktiga. Tror säkert att det går bra för Amanda trots att hon inte vann, jag har irriterat mig på hennes falsksång då och då men hon är utan tvekan en artist.
Marie var jättebra.
Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på DVD för jag är nog lite övertrött eftersom jag fryser som bara den - så ner under täcket och mysa.

Åt en jättestor hamburgare på puben med vänninorna igårkväll och kunde inte sova med så mycket mat i magen så det är lite sömnbrist här idag. Vi hade en trevlig kväll tillsammans igår.

1 Comments:

  • At 2007-12-08 19:03, Anonymous Anonym said…

    Kelly är duktig.
    Jag är ingen jätte fan av Amanda men visst är hon en artist...

    Ha en bra fortsättning på helgen.

    -Nena-

    http://nena.bloggagratis.se/

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter