Kimmietid

januari 18, 2008

Mamma! Du ser ut som en femåring!

Denna kommentar fick jag av sonen imorse när vi skulle ge oss iväg till jobb respektive skola.
Öhhh??? Jo, jag hade mitt regnställ på mig och han tyckte att jag såg ut som ett stort barn iklädd detta. Nåja hellre det är blöt. Sen har inte så många femåringar boots med 7 centimeter klack så det så.

Sonen kommenterade vidare när jag protesterade, ja men alla kvinnor vill ju alltid höra att de ser yngre ut....... kanske det, men inte 5.

Ha en skön fredag!

2 Comments:

  • At 2008-01-18 23:25, Blogger Tonårsmorsa said…

    *S* Nej, fem år vill man kanske inte höra. Å andra sidan var du nog torrare och snyggare än de andra på jobbet, när du väl kom fram och fått av dig galonbyx... oj, förlåt... jag menar förstås regnstället! ;-)

    Kram och ha en fin helg!

     
  • At 2008-01-19 08:43, Anonymous Anonym said…

    Han är väl för rolig! :-D

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter