Kimmietid

januari 25, 2008

Trassliga papper

Fick en lunta från juristen i posten igår angående avslutandet av alla papper från min mamma.
De kunde inte ha trasslat till det mer om de försökt, jag hittade ca 25 fel de första 2 minuterna jag tittade på papperna. Så jag kastade mig på telefonen dit men hon hade gått hem och så klart var hon ledig idag. Skit! Jag hatar att ha oklarheter hängande över mig hela helgen.

Nåja, jag har skrivit ut klart och tydligt alla fel som fanns i papperna, både mailat och faxat dem till henne så kanske om jag har tur att hon hunnit se detta innan jag ringer på måndag. Det var så mycket konstigheter att det blir klurigt att påpeka allt via telefon. Skrämmande att någon med den timtaxametern kan skriva under ett papper med så mycket skrivfel i.

Till något helt annat så är sonen hemma idag också, ögat ser mycket bättre ut men för säkerhets skull fick han vila det idag också - också är det ju FREDAG!

2 Comments:

  • At 2008-01-25 18:39, Anonymous Anonym said…

    Vad skönt att sonens öga ser bättre ut idag.

    Det där med slarv i papper är inget kul
    Fick papper från fK för ett tag sedan och jag hade visst fått nytt efternamn och så även min läkare. Trodde att när man sitter på sådana ställe skulle vara mer nogrann och kolla saker innan det skickas.

    Ha en skön helg och hoppas att du inte blåser bort.
    /Nena
    http://nena.bloggagratis.se/

     
  • At 2008-01-26 08:22, Anonymous Anonym said…

    Kan hon inte göra sitt jobb, ska hon inte ha betalt heller - så det så!!!
    Usch vad irriterande när man bara vill få det klart!
    Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter