Kimmietid

februari 02, 2008

Solen visar sig

Vaknade helt vimmelkantig. Somnade jättesent igår och vaknade tidigt imorse. Eftersom jag var trött så låg och läste efter att jag ätit lite frukost. Så småningom somnade jag om och vaknade för en stund sen alldeles snurrig. Måste ha sovit riktigt tungt.
Har pratat med sonen som nu mår mycket bättre, febern gav med sig igår eftermiddag och nu kände han sig mest snuvig och rosslig i halsen. Skönt att det är på väg bort.
Lite helgvila på det så ska han väl vara helt ok inför nästa vecka.

Nu är det meningen att jag ska sätta igång med städningen men jag får nog allt ha en stor mugg kaffe först, känns det som. Sen får man väl försöka komma ut en stund eftersom solen ju faktiskt syns och det ser härligt ut.

Ha en härlig lördag.

2 Comments:

  • At 2008-02-03 08:29, Anonymous Anonym said…

    Ja, det var gott att se solen!

     
  • At 2008-02-03 17:57, Anonymous Anonym said…

    Vad skönt att sonen mår bättre och att febernn försvunnit.

    Härligt med sol, man blir glad av att se den. Man är ju inte direkt bortskämd av den.
    /Nena
    http://nena.bloggagratis.se/

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter