Kimmietid

januari 30, 2008

Småsinthet

Har sovit ca 4 timmar inatt och är helt slut. Har legat och vridit mig i ilska och funderingar.
Det rör sig återigen om avslutningen av alla papper och sådant efter min mamma.

De nya papperna kom och var helt korrekta, då börjar min ena syster med hårklyverier som är helt utanför vad lagen säger och allt det för en skitsumma.
Försökte förklara för henne på telefon i morse vad lagen säger och hur det ska tolkas men hon fattar inte (vill inte fatta!) så nu har jag ringt juristen och bett henne dra den summan från mig och ge henne så att vi kan få ett slut på detta. Tänka sig att sådant fanns i min familj också, det trodde jag faktiskt inte.

Juristen ringde till och med mig i morse och sa att hon helst ville prata med mig för det var så jobbigt att diskutera med denna syster som vägrar förstå och bara kör på med vad hon vill.

Rätt förbannad är jag! Men nu ska vi väl få ett slut på det här.
 
Hit Counter
Free Counter