Kimmietid

februari 08, 2008

Tillbaka igen

I onsdags mådde jag dåligt på morgonen men gick till jobb med hoppet att det skulle bättra sig.
Det gjorde det inte så vid 10-tiden gick jag hem. Sedan var jag hemma igår också.
Idag är jag tillbaka på jobb - trött och hostig men mycket bättre.
Så är det fredag - sonen ska ha en övernattningskompis ikväll och imorgon kommer Hossan och tittar på melodifestivalen med oss.

Ska försöka tänka ut någon rolig mat till oss, tyvärr hänger idétorkan kvar än.

3 Comments:

  • At 2008-02-10 08:53, Anonymous Anonym said…

    Tack för god middag, trevligt sällskap och några timmars avkoppling! Tack för att du finns!
    (även när jag är en surkärring och snällspik) :-)

     
  • At 2008-02-10 10:08, Anonymous Anonym said…

    Vad sjutton är en "snällspik"???gnällspik menar jag ju.... he he he

     
  • At 2008-02-10 12:25, Anonymous Anonym said…

    Nej i så fall är du en snällspik =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter