Kimmietid

februari 16, 2008

Nya glasögon på gång

Tillbaka hemma efter besök hos optikern och lite andra ärenden.
Hittade så fort jag kom in ett par bågar som jag tyckte jättemycket om men visste inte om de skulle fungera till progressiva, det ska de göra. Då blev jag glad!
Ska man bara hoppas att jag ser bra med de nya glasögonen när de blir klara, en del har ju problem att vänja sig vid progressiva glas. Om ett par veckor får jag dem.

Så fick jag shoppat en present till Hossan också + att jag köpte med mig en Subway Sandwich hem, mumsigt.

Det som är negativt idag är att klockan redan är rätt mycket och jag har knappt kommit igång med städningen. Usch!

Ha en härlig lördag.

1 Comments:

  • At 2008-02-16 16:16, Anonymous Anonym said…

    Vad bra att du hittade ett par bågar du gillar!

    Är hungrig och funderar på pizza.

    Städa??!! Vad är det....?

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter