Kimmietid

februari 16, 2008

Melodifestivalen

Jösses, ikväll var det riktigt bra tyckte jag! Bäst tyckte jag faktiskt att Andreas och Carola var.
Att de inte gick vidare beror helt säkert på att Carola har så många fiender, synd för Andreas skull. Jag är inte något Carolafan men jag gillar verkligen Andreas. Sen tyckte jag att Sanna var jättebra och även Rongedalbröderna. Men om jag fått välja hade Rongedal och Ola gått till andra chansen. Nåja, det var i varje fall mycket högre kvalitet än förra veckan.

1 Comments:

  • At 2008-02-17 09:53, Anonymous Anonym said…

    Instämmer till fullo att detta var riktigt bra! Sanna hade jag gärna sett vinna tävlingen, för jag tror den låten har STOR chans att ta ham det hela.
    Gillade också Rongedalbröderna!

    Där var ett par andra låtar som fastnade dirket även om jag inte hade velat se de låtarna tävla för Sverige.
    Ola var inte en av mina favortier, men kanske växer låten med tiden?

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter