Kimmietid

augusti 28, 2007

Jag antar en utmaning som finns hos Nena

Sist Nena gav mig en utmaning så var jag för trött men denna verkar lätt och rätt kul.

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

1. Är en "planerare" av stora mått. Listor och lappar överallt.

2. Är hysteriskt punktlig. Jag kommer ALDRIG försent.

3. Gillar att laga mat, speciellt när det finns gott om tid.

4. Älskar böcker, kan köpa hur många som helst - och håller alltid på med
en bok.

5. Var som liten aktiv i alla föreningar jag kunde hitta som var det minsta
intressanta.

6. Är lite hemligt förälskad i Martin Stenmarck och Jon Bon Jovi.

7. Har alltid gillat äldre män fram tills den man jag är med nu som är
yngre.

8. Älskar Nougat.

Om någon känner sig manad att anta denna fakta/vana- uppmaning så kör på. Hossan kanske vill vara med?

3 Comments:

  • At 2007-08-28 13:10, Anonymous Anonym said…

    Åh Jon Bon Jovi var min hemliga förälskelse då jag var tonåring ;)

    Kul att läsa dina svar.

     
  • At 2007-08-30 13:37, Anonymous Anonym said…

    Kanske ska jag anta utmaningen...

     
  • At 2007-08-30 13:41, Blogger Efwa - Medea said…

    Kul att du är tvärtom än mig när det gäller män. Jag har alltid varit med yngre - mycket yngre tills nu när jag är med en äldre - mycket äldre =D

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter