Kimmietid

augusti 28, 2007

Idag blir det mycket kaffe

Ca 4 timmars sömn har det blivit. Usch vad trött jag är!
Igår efter jobb blev det en cykeltur direkt till min mammas lägenhet i hård blåst och regn, sedan jobbade vi på där i några timmar med att gå igenom mera papper, vi delade upp hennes smycken och packade ner lite grejer som var och en ska ha hem. Jag ska ha en del saker som är väldigt ömtåliga så jag ville inte cykla hem med dem, så jag och särbon ska köra upp och hämta grejerna med hans bil istället + att jag ska ha ett litet skåp och det kan jag inte cykla omkring med.
Målaren hade jobbat på bra och blir klar i eftermiddag, vi kan inte möblera idag för färgen måste få torka ordentligt men vi kan ju sätta in lite möbler mitt i rummet i varje fall för att få bättre plats i övriga rum. Skönt.
 
Hit Counter
Free Counter