Kimmietid

augusti 24, 2007

Fredag förmiddag

Veckan har gått fort men det är ändå skönt med helg. Har ju mycket fixande inför målningen och så är det kalas en av dagarna.
Ikväll hoppas vi att vädert håller sig fint så att vi kan ta oss ner till festivalen och äta något gott där. Hade varit kul att se The Ark men jag orkar nog inte med att vara där så länge + folksamlingen blir för mycket.

Har börjat fundera på om jag skulle ta och klippa av en rejäl bit på håret.
Inte kort men axellängd kanske, också klippa upp det lite rufsigt sedan.
Får fundera ett tag till. Det är svårt att skilja sig från långt hår när man haft det länge.

3 Comments:

  • At 2007-08-24 13:21, Anonymous Anonym said…

    Oops! Plötsligt kunde jag komma in på din blogg. Tidigare har den varit spärrad när jag är på jobbet.
    Vad bra... nu kan jag läsa lite.
    Ha en underbar helg!

     
  • At 2007-08-24 14:06, Anonymous Anonym said…

    Tack Zahiren, detsamma till dig

     
  • At 2007-08-25 09:44, Anonymous Anonym said…

    Inte lätt det där hur man ska göra med håret. Är själv inne i en period nu där jag skulle vilja klippa mig kort men sen ångrar jag mig igen *s*

    Hoppas du får en bra helg

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter