Kimmietid

augusti 16, 2007

Lat men även effektiv

Så har de senaste dagarna varit. Har hunnit med bouppteckning, vi har rensat på min mammas vind. Har fixat nytt bankkonto till sonen, han är stor nog att ha eget kort nu.
Men sedan har vi också hunnit med att bara gå och skräpa. Jag har t.o.m med bakat småkakor vilket jag aldrig gör.
Tittat på en del filmer har vi gjort. Bl.a Music and Lyrics som jag gillade.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, sonen har sovit hos en kompis inatt så därför har jag nu möjlighet att låna hans dator såhär direkt på morgonen.
Nu - Kaffe!

3 Comments:

  • At 2007-08-17 12:01, Anonymous Anonym said…

    Hej!
    Kompis C vill att vi ska gå på festivalen tillsammans på tisdag.
    Kan du?
    Själv ska jag till ögonläkaren och vet inte hur jag mår efter det (om jag kan se ordentligt för att promenera runt).

     
  • At 2007-08-17 15:39, Anonymous Anonym said…

    Sorry, jag har svarat henne att det kan jag inte. Första skoldagen för sonen och första träningen +
    att jag inte riktigt kan planera så bra när jag inte vet vilka dagar jag och mina syskon måste fixa saker.

     
  • At 2007-08-18 22:34, Anonymous Anonym said…

    Music and Lyrics har vi också sett och jag gillade också den filmen

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter