Kimmietid

augusti 13, 2007

Skoinköp

Har varit med sonen på förmiddagen och köpt nya skor inför skolstarten. Det blev ett par snygga Adidas och han var nöjd. Hittade dem på rea så halva priset 399,- mer lagom än fullpris.
Nu är han med en kompis och jag ska snart cykla iväg till min mors lägenhet och hämta några papper som vi behöver imorgon när vi syskon ska träffa juristen.
Har fått lite mer energi sen sonen kommit hem och sorterat och fixat lite i några skåp här hemma. Skönt att få något vettigt gjort.
Också är det sol och fint idag också, senare kommer särbon och vi ska grilla.

2 Comments:

  • At 2007-08-13 21:26, Anonymous Anonym said…

    Det påminner mig att jag måste hitta skor till mina döttrar också.
    Tack för påminnelsen.
    Skönt att du ha fått lite mer energi.

     
  • At 2007-08-13 22:07, Anonymous Anonym said…

    Vi var också och köpte skor till sessan. Hittade till halva reapriset. Då blir man glad! :o)

    Ha det gott!!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter