Kimmietid

augusti 08, 2007

Tråkig och trött

Lika trött idag, det blev ju full rulle igår, först jobba hela dagen, sedan träffa mäklaren och sen jobbade vi med att sortera och dela upp grejer resten av kvällen. Jag var hemma vid åttatiden, det är ju inte sent men jag gick hemifrån 7,30 så det blev en låååånnggg dag.
Ikväll ska jag försöka sortera undan en del av de grejer som jag tagit med mig hem, det har jag inte orkat så de står på vardagsrumsgolvet.
Sen ska jag nog unna mig att ligga på soffan och se en film.
Tur att jag ska vara ledig nästa vecka annars hade jag nog snart blivit sjuk.

1 Comments:

  • At 2007-08-08 13:54, Anonymous Anonym said…

    Hörru du du, du får INTE bli sjuk.
    Nu kommer sonen snart hem och så ska du ha semster och förhoppningsvis ha en bra sådan som omväxling!!! Det är en order!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter