Kimmietid

augusti 22, 2007

Mycket inplanerat

Plötsligt upptäcker jag att det är väldigt mycket i min almanacka framöver.
Förutom att det blir mycket att göra med renoveringen så har vi kusin-kalas på Söndag. Helgen efter är det dags för den årliga väninne-danmarks-turen, sedan har jag en 40-årsfest, ett dop, en annan födelsedag.
Så vill jag ju träffa den nya babyn i familjen + att vi fortfarande har att göra i min mammas lägenhet. Möte med sonens träningsförening och antagligen blir det väl föräldramöte på skolan också.
NU BLEV JAG TRÖTT.

1 Comments:

  • At 2007-08-22 22:56, Anonymous Anonym said…

    Förstår att du blir trött av allt inplanerat. Jag försöker verkligen minska på det mesta men visst är det svårt, speciellt när det är födelsedagar o annat.
    Sällan jag kommer in hos dig o läser nu men snart blir det bättring!!
    Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter