Kimmietid

augusti 23, 2007

Packa böcker

Det ska jag roa mig med ikväll, särbon har lämnat hem en massa tomma lådor till mig så nu ska jag röja undan lite så inte allt jobb är kvar tills i helgen. Ska plocka ner gardinerna också. Det kommer verkligen att bli rörigt. Men som sagt det handlar bara om några dagar och sedan blir det fint istället. Men jag har svårt för rörigt, särbon bara skrattar åt mig för att jag har svårt att koppla av när det står en massa lådor i rummet. Hur ska det då bli när det är möbler överallt. =)

2 Comments:

  • At 2007-08-24 08:09, Anonymous Anonym said…

    Har också svårt med sådan röra. Minns hur det var då vi la nya golv och man flyttade möbler och lådor från rum till rum *huuu*
    Men man får försöka se det från ljusa sidan att det blir ju fint sen ;)

    Ha en skön helg

     
  • At 2007-08-24 13:23, Anonymous Anonym said…

    Så är det hos mig nu. Flyttlådor o möbler staplade på varann. MEN det kommer bli superfint sen så jag stänger bara av o låtsas som inget. =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter