Kimmietid

augusti 27, 2007

Ny vecka

Kusinens kalas var trevligt igår och vi fick jättegod grillad lax. Mums!
Röran hemma är total men målaren dök upp 5 minuter före utsatt tid och det var skönt, hantverkare har ju ett visst rykte om att vara försenade.
Han verkade effektiv också hade täckt halva golvet med skyddspapper innan jag fått på mig skor och jacka. Idag skulle han måla taket och grundmåla väggarna så det blir nog bra.
Ikväll ska sonen träna och jag ska iväg och träffa mina systrar i min mammas lägenhet igen för att fortsätta gå igenom prylar. Sedan får väl jag och sonen sitta vid diskbänken och äta middag. Mysigt va?

1 Comments:

  • At 2007-08-27 14:40, Anonymous Anonym said…

    Skönt med en hantverkare som kommer i tid.
    Inget kul att ha röran men så fint du kommer att få det sen.

    Ha det bra

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter