Kimmietid

augusti 31, 2007

Dyr dag med halvbra resultat

Det gick bra hos frisören jag blev nöjd och håret är nu axellångt och uppklippt. Precis som jag tänkt mig. Medan jag satt i frisörstolen ringde sonen - hemifrån. Mer än hälften av lärarna på skolan var sjuka och det blev en massa inställda lektioner så han var redan hemma.
När jag kom tillbaka hem så stack han och jag ut och shoppade till honom - vi fick tag i två par snygga Jeans - 1000,- kronor fattigare. Usch! Sedan lyxade vi lite och åt thai-lunch ute.

Efter att ha cyklat bort med honom till hans pappas lägenhet där han ska vara i helgen så cyklade jag vidare till Mobilia där jag gick i alla klädbutiker som fanns och hittade ingenting.
Supertrist! 2 plagg såg jag som jag tyckte om - det ena var bara snyggt på hängaren inte på mig och det andra var för stort och alla andra storlekar var slut. Nåja, det är en helg till innan 40-års festen jag ska på så jag kanske kan hitta något då. Sedan tittade jag på handväskor och det var lika illa där jag hittade en jag gillade men den kostade 1.200,- och jag är ju tyvärr inte gjord av pengar så det fick va. Nu ska jag ta och koppla av lite med en stor mugg kaffe.

1 Comments:

  • At 2007-08-31 16:16, Anonymous Anonym said…

    Ha en underbar helg. Det ska jag ha trots kyla och regn.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter