Kimmietid

juli 23, 2007

Jobbat en dag

Precis som jag trodde blev det lite jobbigt att komma tillbaka och möta allas sympati.
Men det har gått bra idag ändå, jag har jättemycket att göra och det är bra för då rinner tiden iväg. Har sovit jättedåligt inatt denna gången huvudsakligen pga min nyinköpta väckarklocka.
Den var visst lite mer avancerad än min gamla. Jag hade på något sätt lyckats ställa in flera olika väckningar och första gången den ringde hade jag bara sovit 1,5 timme, sen ringde den en gång till mitt i natten så nu har jag läst instruktionerna och tror att jag har fått rätt på allt.
Det ska förhoppningsvis bli en tidig kväll, ska titta lite på Video nu och sedan sova.

1 Comments:

  • At 2007-07-24 09:12, Anonymous Anonym said…

    Som om du inte sovit tillräckligt dåligt på sistone ändå! Men LITE roligt så här i efterhand att höra om en väckarklocka som ringer i tid och otid.... ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter