Kimmietid

juli 04, 2007

Hur mycket tårar finns det

Jag vill hela tiden plocka upp telefonen och ringa min mamma - men det går inte - hon dog igår.
Tårarna bara forsar och jag kan inte fatta hur mycket man kan gråta.
Min älskade, fantastiska mamma är borta.

När allting är hemskt är det ju henne man ringer till. Jag behöver henne så mycket just nu.
Hon dog på tioårsdagen av min fars död och det känns makabert - men det gick snabbt och för henne måste det ha varit bättre och läkarna säger att hon inte led.
Jag och två av mina systrar fick vara med henne till slutet jag tror och hoppas att hon vet detta. Jag älskar henne så ofantligt mycket.

Jag är inte troende men jag hoppas hon är hos min pappa nu.

3 Comments:

  • At 2007-07-05 09:17, Anonymous Anonym said…

    Din förlust är så enorm att det skär i hela min kropp.

    Det är ofattbart att hon är borta, men för hennes del skönt att det gick så fort.

    Fast chocken blir större för er/oss
    just för att det kom så oväntat.

    Jag tror säkert att de är tillsammans och jag kan i min fantasi se hur din pappas vackra blå ögon glittrar välkomnande och hur din mamma ler och tar hans hand men samtidigt kastar en orolig blick bakåt på er som är så ledsna nu.

    Många kramar

     
  • At 2007-07-05 11:22, Anonymous Anonym said…

    Vet inte vad man ska skriva i ett sådant svårt ögonblick.

    Skickar massor av kramar till dig, tänker på dig.

    Kram

     
  • At 2007-07-05 11:48, Anonymous Anonym said…

    Tack till er båda

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter