Kimmietid

juli 01, 2007

Sömnig

Trött är jag idag, kom i säng sent och sedan blev jag väckt vid 6-tiden av särbon som gick upp och ner ur sängen hela tiden och stönade en massa. Han hade jätteont i ryggen och kunde inte hitta något sätt att ligga på som inte gjorde ont.
Så nu har jag varit och hälsat på min mamma och så har jag strukit hela tvätten och förberett lunch till killarna som jag snart ska sätta in i ugnen, lunchen alltså inte killarna.

Inför veckan som kommer har vi ganska mycket planer. Vi tänkte gå på bio på onsdagkväll, sedan ska jag ute och fira av en kollega som ska byta jobb på torsdagkväll och på lördag är vi bjudna till min systers stuga på en liten fest. Mycket på gång - också är det ju jobb också förståss denna veckan också sedan har jag 2 veckors semester, vad skönt det ska bli.
 
Hit Counter
Free Counter