Kimmietid

juni 30, 2007

Snart tvättdags

Så var det lördag, särbon och jag har varit ute och promenerat lite. Sedan var jag hos min ena syster en liten stund, hon ville visa foton de tagit på deras blivande hund. Så liten var han och otroligt söt. Det blir kul när de har hund för vi bor så väldigt nära varandra så då kan man vara moster till hunden och kanske passa honom lite ibland. Mysigt. Voffsingen ska hämtas hem till dem i början av Augusti.

Nu har jag precis bakat stora muffins med citron och vitchoklad.
Sonen har en övernattningskompis här och vi hoppas kunna grilla ikväll, om det inte börjar ösregna igen. Vi ska i så fall grilla kycklingfilé och kycklingchorizo, sonens kompis är muslim så vi får grilla något som alla kan njuta av - och blir det regn får jag väl steka maten inne istället.
Skönt med helg är det i varje fall. Bara tvätten kvar som inte är så jättekul men det är ju alltid skönt när den är gjord.
 
Hit Counter
Free Counter