Kimmietid

juli 22, 2007

Washington DC

Sonen ringde igår kväll när de kommit fram - han befinner sig i Washington DC.
Jag har varit där för många år sedan och är glad för hans skull - det är en fin och spännande stad. Så nu väntar en massa sightseeing för honom, Vita Huset tyckte jag var en höjdpunkt.
Jag glömde fråga honom hur varmt det var - när jag var där också i juli månad så var det nästan 40 grader varmt och man höll på att smälta.

Han hör säkert av sig ikväll - antingen via telefon eller e-mail.
Idag försöker jag ta mig i kragen och få lite städning gjord, börjar ju jobba imorgon och vill
inte ha allt hängande över mig då.

2 Comments:

  • At 2007-07-22 22:50, Anonymous Anonym said…

    Skönt att ha rent och fint hemma då man börjar jobbaigen så man slipper sådant direkt efter semestern.

    Kram Nena

     
  • At 2007-07-23 12:16, Anonymous Anonym said…

    Bra att höra att resan gått bra och att de är i full gång med sitt program. :)

    Synd om dig som ska jobba, men tur ändå, för att gå ensam hemma hade nog fått en att klättra på väggarna i väntan på att han ska komma hem igen.

    Ha det gott!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter