Kimmietid

juli 05, 2007

En lång tung dag

Det har varit jobbigt idag, jag och mina syskon har varit på begravningsbyrån och startat alla formaliteter. Det är kanske tur att man är tvungen att fixa så mycket - så att man inte tänker hela tiden. Nu är jag vansinnigt trött och hoppas få lite sömn inatt, det har inte blivit så mycket med det.

Imorgon är en ny jobbig dag - vi (mina syskon och jag) ska fixa en massa pappersarbete till juristen och så ska vi alla hem till min mammas lägenhet och leta efter dessa papper.
Det känns kränkande att rota runt i hennes prylar.

Jag vill tillbaka en bit i tiden och få känna mig normal igen.
Det som känns bra är att hon var verkligen älskad och visste om det.

1 Comments:

  • At 2007-07-06 06:50, Anonymous Anonym said…

    Jag hoppas innerligt att du har fått en riktig nattsömn!
    Viktigt att du åtminstone får sova.
    Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter