Kimmietid

december 19, 2006

Idag är det sömnigt

Festen var trevlig men jag kom inte hem förrän klockan 00,30 och sedan kan jag inte bara sova direkt utan jag låg och läste en stund också.
Så när klockan började väsnas vid 06,05 så kändes det allt lite motigt.
Men som sagt vi hade trevligt så det kan det vara värt.
Vi lekte en rolig lek som jag aldrig gjort förut som hette presentleken.
Varje bord fick en hög presenter och när man slog en sexa med en tärning fick man ta en, när sedan alla var slut ställdes en timer och då fortsatte man slå med tärningen och om man då fick en sexa så fick man ta någon annans paket. När timern plingade så var det stopp. Det var riktigt lustigt. Jag slutade tomhänt.

1 Comments:

  • At 2006-12-19 12:20, Anonymous Anonym said…

    Vad trevligt att ni hade en trevlig julfest synd att du blev tomhänt bara...
    Visst är det värt att vara lite sömnig efter en bra fest så länge det inte handlar om var och varannan vecka.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter