Kimmietid

december 11, 2006

Jag förstår inte

Hur kan det vara måndag nu igen. Tiden rusar fram och jag är trött.
Två veckor till tills julen kommer och man får vara ledig lite extra.
Både jag och sonen är slitna nu så det ser vi fram emot.

Julen ska firas hos min ena syster i år, och nyår ska firas hos en annan syster. Det betyder väldigt lite jobb jämfört med de år då man har julen eller nyår eller båda. Visserligen älskar jag att hålla på med julgrejer men det vad härligt det är att bara gå hem till någon annan ibland.

Särbon tycker att jag är lite besvärlig just nu för jag önskar mig en lampa i julklapp. Han påstår att det finns väldigt många lampor och att det är svårt att hitta en bordslampa som inte kommer att se ynklig ut efter den stora lampa jag har på den platsen nu. Vi får väl se vad detta leder till.
Förra året önskade jag mig också en lampa fast då till köket, det slutade med att han inte kunde välja mellan 3 styck och fick ta med mig till affären.
Eftersom de 3 han hade valt då var så otroligt snygga så litar jag på att han får till det i år också. Lite besvärlig får man väl vara....

1 Comments:

  • At 2006-12-11 17:15, Anonymous Anonym said…

    Klart man får vara lite besvärlig ;)
    Hoppas du får din lampa som du vill ha.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter