Kimmietid

december 08, 2006

JAG LYCKADES

Jösses alla ville ha denna spelkonsol, köer överallt. Jag var först i en butik när de öppnade klockan nio men där var inget kvar - allt uppbokat.
I nästa butik hade folk övernattat i solstolar utanför och det var lång kö + att de bara hade 3 maskiner. Vidare till BR där jag lyckades bli nummer 8 i kön och sedan när vi väl kom in så hade de bara 5 maskiner.
Tänkte ge upp men sprang till OnOff som en sista chansning och YES jag fick den absolut sista konsolen.
Min son kom att bli överlycklig på julafton - vi har ju redan förberett honom på att han nog får vänta tills januari eftersom de var slut överallt.
HURRA. Nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan blir det dags att i lite lugnare tempo försöka hitta en rolig julklapp till min syster.

4 Comments:

  • At 2006-12-08 13:29, Anonymous Anonym said…

    Vad säger man till sådant
    GRATTIS kanske ;o)
    Vad kul att du fick tag i en och vilken tur också.
    Förstår om sonen blir lycklig på julafton

    Ha en bra helg

     
  • At 2006-12-08 17:02, Anonymous Anonym said…

    Vad roligt att du lyckades! Det blir väl kul att se sonen när han öppnar? Spännande!
    Tänk att folk till och med tältar utanför affärerna för dessa saker... :o)

    Hoppas att du får en trevlig helg!!

     
  • At 2006-12-08 20:43, Blogger Kimmie said…

    Ja visst är det otroligt
    det som slog mig var att ett flertal som ville ha konsolerna var vuxna som skulle ha dem själv.
    Jag hade nog kunnat vänta en månad hellre än att jaga på detta vis om det var något jag vill ha till mig själv.

     
  • At 2006-12-09 08:56, Anonymous Anonym said…

    Grattis! SÅ glad han ska bli! :D

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter