Kimmietid

november 30, 2006

Ikväll fortsätter pyntandet

Ah, vad härligt. Har stora gamla skåp som ska täckas med stora juldukar och sedan ska diverse ljusstakar och julprylar sättas fram.
Några större tavlor får tjocka glitter-remsor runt ramarna, valvet in till mitt vardagsrum ska kantas med gröna "grangirlanger".
Gud vad jag älskar allt som har med julen att göra. Var och shoppade på lunchen och passade på att köpa några julblommor också, det blir några till sådana i helgen tror jag.
Annars bestod shoppingen mest i att lagra upp fläskfilé som var till extra-pris. Det är ju så gott.
Imorgon är det fredag igen, härligt. Idolfinal och kanske glöggpremiär.

1 Comments:

  • At 2006-12-01 00:38, Anonymous Anonym said…

    Mysigt med pynt.
    Tycker också att det är kul att hålla på att pynta.
    Om jag är piggare i morgon (idag) ska vi till IKEA och då ska jag se om jag hittar något nytt pynt.

    Ha en bra fredag.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter