Kimmietid

november 27, 2006

Produktiv söndag

Jag hade en verkligt produktiv söndag, jag fick putsat alla fönster, strukit julgardiner och stora dukar så att de är redo när de ska hängas upp alternativt läggas på i slutet av veckan. Så fick jag ju städat färdigt också och strukit hela den vanliga stryktvätten. Jag kände mig väldigt duktig när kvällen kom.
Skulle velat vara hemma och baka lussekatter idag men det går ju inte.
Har hittat ett recept på GI-lussekatter och de måste ju testas.
Nästa helg ska jag och sonen baka pepparkakor har vi tänkt och så hoppas vi att det blir väder för att gå på julmarknaden nere i City. Men det är väl kanske lite tidigt att redan på måndagen börja fundera på nästa helg.
Är trött idag och har lite ont i ryggen så det är väl därför + att det känns så länge sedan man hade sommarsemester så man behöver lite extra ledighet nu.

1 Comments:

  • At 2008-12-01 15:15, Anonymous Anonym said…

    Hej, blev väldigt nyfiken på receptet på GI-lussekatter, var får man tag på det? Har sökt överallt efter det men hittar inget.

    Tack på förhand

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter