Kimmietid

november 22, 2006

Dagsljus

Idag är det sol! Vad härligt med lite ljus..det har ju varit mörkt hela dagarna denna veckan i övrigt.
Sonen och jag hade en skön kväll, jag fick mina 30 minuter på motions-cykeln och sedan tittade vi på inspelat Prison Break och hade det skönt.

Ikväll kommer särbon hem till oss, vi ska laga kycklingfilé i vitlökssås uppskattat av alla tre och så blir det lite läxförhör, sonens spanskläxa är till Torsdag men det går säkert bra, han har bra språköra.

Lite mer motigt kanske med Religonsprov på fredag men det ska bara tragglas lite så sitter nog det också. Religon var ett ämne jag själv tyckte var kul när jag gick i skolan det finns ju så många olika och så många likheter i de olika. Den skillnad som märks är att det läses mer om islam än det gjorde när jag gick i skolan, och det är väl inte så konstigt eftersom det blivit en stor religon även i Sverige.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter