Kimmietid

december 13, 2006

LUCIADAGS

Men sonen har blivit för stor för att det ska betyda så mycket.
På hans skola fick man välja om man ville gå och titta eller inte och det ville han inte så han fick lite sovmorgon istället.
Vi har däremot lite tradition på jobb att vi börjar luciadagen med lite glögg och lussekatter och det är faktiskt riktigt mysigt, jag har ju den turen att nästan alla mina arbetskamrater är människor jag tycker så bra om att jag skulle umgås med dem även om jag inte var tvungen.
Hoppas alla får en mysig luciadag!

3 Comments:

  • At 2006-12-14 00:37, Anonymous Anonym said…

    Vad mysigt det låter med lussefika på morgonen tillsammans med sina arbetskamrater... saknar det verkligen och hoppas att jag snart får uppleva det igen.

     
  • At 2006-12-14 08:02, Anonymous Anonym said…

    Vi hade också lussefika på jobbet igår, på eftermiddagen. SEN blev det inte mkt mer gjort....

     
  • At 2006-12-14 10:12, Anonymous Anonym said…

    Det låter ju som en jättemysig start på luciadagen.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter