Kimmietid

december 14, 2006

Kan det inte bli lite ljust

Jag vill ha lite kyla och lite sol + i slutet på nästa vecka vill jag ha snö också. Det verkar inte så troligt va...?
Jag blir så sömnig när det hela tiden är så mörkt och trist. Det har ju varit sol en hel del denna veckan men det känns fel att det är så varmt.
Det påverkar sonen också, han brukar stiga upp utan problem på morgnarna men i morse var han helt otroligt seg.

Vi mös lite hemma på kvällen också igår, lite glögg igen och så tog vi vars några stycken hemgjorda chokladkolor. Det blev vårt lusse-firande hemma.

2 Comments:

  • At 2006-12-14 19:46, Anonymous Anonym said…

    Jag har inte sett solen på evigheter! Gått till jobb halv sju och kommer ut från arbetsplatsen halv fyra när det är mörkt igen.
    Jo förresten så såg jag nog solen i fönstret på lunchrummet en dag...
    Jag instämmer - fruktansvärt tröttande

     
  • At 2006-12-14 20:40, Anonymous Anonym said…

    Här hemma är det också segt på morgonen. Maken har varit på väga att försova sig flera gånger de sista 2 veckorna. Skönt att det snart är lite ledighet på G.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter