Kimmietid

december 18, 2006

Nu har vi festfixat lite

Festen ska hållas på firman - julmaten levereras från en restaurang.
Så nu har vi burit bord och dukat fint i fikarummet. Det blev riktigt fint -
och ännu finare blir det väl ikväll när vi tänder alla ljus vi placerat ut och det är mörkt ute. Det härliga med min arbetsplats är att alla från VD:n till lagerpersonal ställer upp och bär bord och fixar.

Det är bara lite dumt med fest en måndag - även om jag brukar ta det lugnt så blir man lite sliten för man kommer i säng sent och så äter man för mycket och det påverkar (för mig i varje fall) också sömnen.
Men vad sjutton - bara vi har trevligt, sova kan jag göra nästa veckan när jag ska vara ledig.

2 Comments:

  • At 2006-12-18 21:29, Anonymous Anonym said…

    Hoppas att det blev kul!

    Nej, julmaten är inte bra för sömnen, det märkte jag härromnatten, men jag har inget jobb att gå till så det blev inte lika panikartat att vara vaken.

    Ser fram mot torsdag!

     
  • At 2006-12-19 07:37, Anonymous Anonym said…

    Hoppas att det var en trevlig julfest och att du inte är allt för sliten i dag.
    Men visst påverkar maten sömnen, inte så lätt att somna med full mage.
    Trevligt att alla ställer upp på jobbet oavsett vilken roll de har. Så borde det vara överallt.

    Ha en bra tidsag

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter