Kimmietid

oktober 04, 2009

Otrolig storm

Det blåser här så att man nästan blir rädd, jag vaknade av stormen eftersom den tagit tag i porten och den öppnades och stängdes hela tiden. Mitt sovrum är precis bredvid den. Gick upp och tittade ut från mitt köksfönster och ser att min stora grill har kastats iväg och ligger upptryckt mot staketet en bra bit ifrån var den ska stå. Grannen som inte plockat in sina utemöbler får nog gå och samla in dem från lite här och var såg det ut som. Hoppas det lugnar sig under dagen - jag vill inte ha sonen på en cykel när han ska hem från sin pappa om det stormar så här då.

4 Comments:

  • At 2009-10-04 10:34, Blogger Helga - precious said…

    ...och här skulle maken klippa häcken, men det var bara att gå in igen - det öser ner nu...

     
  • At 2009-10-04 11:06, Blogger Kimmie said…

    Helga: Hösten är här på riktigt.

     
  • At 2009-10-04 17:47, Anonymous -Nena- said…

    Vi skulle på tippen i f.m men det fick vi ställa in.
    Allt hade väl blåst på släpet igen.

    Här har det inte mojnat utan snarare tvärtom.
    Hoppas sonen kom/kommer hem ordentligt.

     
  • At 2009-10-04 18:26, Blogger Kimmie said…

    Nena: Usch ja, det har lugnat sig lite här men blåser fortfarande bra. Sonen kom hem - hans pappa gjorde honom sällskap.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter