Kimmietid

oktober 03, 2009

Hemma från bion

Så var jag hemma igen. Filmen var jättebra. Denna gången fanns ju inte den där överraskningen att de fått till skådespelarna så perfekt efter karaktärerna i böckerna men den var riktigt bra och jag hoppade högt i stolen ett par gånger trots att jag visste vad som skulle hända.
Vi träffades vid biografen före filmen och hämtade biljetterna och tog sedan en liten fika. Jag hade paraply med mig men det gick inte att använda det blåser något helt fruktansvärt. Efter filmen delade vi på oss direkt och gick till våra respektive bussar, Hossan hann hem först och ringde mig på mobilen när jag var 300 meter hemifrån och precis hade hoppat av bussen - vi brukar alltid kolla så att båda kommer säkert hem när vi varit ute och farit.
En bra kväll och en bra film!
 
Hit Counter
Free Counter