Kimmietid

november 10, 2008

Trötta, mörka måndag

Måndag är alltid tungt, speciellt så här års. Idag blåser det som bara den - det kommer en liten skur då och då och det är mörkt.
Nåja, upp kom vi både jag och sonen och har man bara kommit igång så går det ju bra.
6 veckor till jullovet!
Får börja fundera lite mer inför julklappsideér nu tror jag. Sonen har faktiskt kommit på några saker i fall. Det fanns ett X-box-spel han vill ha också någon film. Det är en början i varje fall.

Ha en skön Måndag.

2 Comments:

  • At 2008-11-10 18:49, Anonymous Anonym said…

    Jag tjatar på min tonåringar om att de ska skriva önskelistor men det går trögt. Idag fick jag köpt lite smågrejs iaf.

    Mina barn fyller dessutom i dec/jan. Dålig planering ;)

     
  • At 2008-11-10 20:40, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jag som tyckte vi har det besvärligt eftersom sonen fyller år i November.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter