Kimmietid

november 04, 2008

Sprödbakad torsk

Kvällens middag, har köpt ett paket på ICA - de är faktiskt riktigt goda. Potatis och Remouladsås, lite grönsaker och så har man en snabb middag. Ville ha något som gick snabbt eftersom vi varit iväg på utvecklingssamtal.
Samtalet gick bra som vanligt. Lärarna tycker det är skönt att han är så helt klar över vad han vill inför framtiden och det tycker jag också.

Så är det spännande att se hur det går i det Amerikanska valet! Det känns som om det vore självklart men man vet aldrig. Jag har ju bott i den Amerikanska södern och har sett hur smygrasismen kan fungera. Men jag hoppas på en stor förändring i USA, det vore bra för oss alla.

3 Comments:

  • At 2008-11-04 18:16, Anonymous Anonym said…

    Tror trots allt inte att jag orka sitta uppe och titta hur det går... :-) /Hossan

     
  • At 2008-11-04 19:00, Anonymous Anonym said…

    Skönt att sonen är så duktig och målinriktad...

     
  • At 2008-11-05 10:55, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Orkade inte heller sitta upp men kollade så fort jag vaknade imorse.

    Helga: Ja, det är jätteskönt att han vet vad han vill och kämpar för det.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter