Kimmietid

november 02, 2008

Minneslunden

Nu sitter jag här med kaffekoppen efter ett besök med blommor och ljus till minneslunden.
Där var verkligen vackert med alla ljus och otroligt mycket blommor.
Idag skulle varit min mammas födelsedag dessutom är det ju Alla Helgon så tankarna går också till min pappa och min moster och morbror. Alla på samma minneslund.

Idag ska jag städa färdigt det jag inte hann med igår också ska jag som vanligt på söndagar stryka tvätten och slå in några paket sonen ska få på sin födelsedag i veckan.

Ha en skön söndag.

4 Comments:

  • At 2008-11-02 12:04, Anonymous Anonym said…

    Vi har inte haft tid att gå till kyrkogården ännu - det har varit fullt upp med gäster i helgen. Det ska bli en annan dag. Fint om det även lyser på gravarna andra dagar!

     
  • At 2008-11-02 15:27, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det är väl bara trevligt om det blir lite extra fint en helt vanlig dag också

     
  • At 2008-11-02 18:16, Blogger -Nena- said…

    Vi har inte varit ute i minneslunden i år men vi har tänt ljus här hemma för våra saknade.

     
  • At 2008-11-02 18:57, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det är tanken som räknas eller hur..

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter