Kimmietid

november 01, 2008

Skrattanfall


Jag har just kommit hem efter att ha skrattat mig till magkramp och forsande tårar i två timmar. Vi har varit och sett Stand Up Comedy med Björn Gustafsson, Özz Nujen, Måns Möller och Soran Ismail. Det var helt fantastiskt bra!!!! Om ett skratt förlänger livet så har vi förlängt våra med många år ikväll.
Först åt vi en Karibisk Buffe som var hur god som helst och sedan två timmar oavbrutet skratt.
Jag har använt en hel paket pappersnäsdukar bara till att torka tårar. En helbra kväll!!

Bilden är lånad från Björns hemsida.

5 Comments:

  • At 2008-11-02 06:41, Anonymous Anonym said…

    Härligt när ens höga förväntningar ändå kan infrias! Roligt att ni hade en glad och underhållande kväll. Skönt med lite positiva avbrott i vardagen! Ha det gott!

    Ingen vinst på lotto denna veckan heller tyvärr....

    /Hossan

     
  • At 2008-11-02 12:02, Anonymous Anonym said…

    Oj, det där låter som jättekul!!

     
  • At 2008-11-02 15:29, Blogger Kimmie said…

    Ja, vi kunde inte varit mer nöjda faktiskt. Det gav mersmak direkt, vi ska kolla upp om det dyker upp något annat lockande att se i början på nästa år.

     
  • At 2008-11-02 18:15, Blogger -Nena- said…

    Vad kul, skulle jag också kunna tänka mig att se.

     
  • At 2008-11-02 18:56, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jo, det var verkligen kul.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter