Kimmietid

november 08, 2008

IKEA

Så var det redan lördag eftermiddag - särbon och jag började dagen men en timmes promenad.
När sonen hade kommit upp och igång så åkte vi alla tre till IKEA, persiennen i sonens rum var i lite mindre bra skick + att vi har tänkt att så småningom byta ut en möbel på hans rum.
Skrivbordet ska bort och istället ska det vara någon hylla, byrå, skänk eller vad vi nu hittar som kan tänkas passa. Det enda vi hittade hade varit ett superkap om inte någon annan hunnit precis före oss. I fyndhörnan på IKEA fanns en fräck svart hylla och den var nersatt till 395,- tyvärr hade en dam kommit precis före oss och lade snabbt beslag på den. Så det blev bara en persienn och ett par jättestora julgranskulor också åt vi en IKEA korv också.
Sen åkte vi en tur till minneslunden igen också, det är ju fars dag imorgon och jag tyckte jag kunde åka dit idag istället när man nu fick skjuts, vem vet hurdant väder vi har imorgon.

Nu ska det bli lite vila.
Ha en jätteskön lördag.

3 Comments:

  • At 2008-11-08 16:11, Anonymous Anonym said…

    Så förargligt att det var någon annan som hann före, hade varit bättre att de hade varit mycket före så att ni slapp att se den försvinna framför näsan. Störigt!

    Känns som om jag hade influensa, men den perioden har väl inte börjat än?
    Har inte de vanliga förkylningssymptomen utan "bara" pulserande värk i precis hela kroppen, det gör till och med ont när jag andas (var ledsen när vi pratade senast, men det var enklare att säga förkyld än att börja gråta igen - förlåt nödlögnen)

    Kommer i vanlig ordning inte in på min egen blogg

     
  • At 2008-11-08 23:39, Blogger -Nena- said…

    Vad tråkgt att damen hann för till hyllan.Säger som hossan,, det hade varit bättre om ni inte sett den.

    Jag tittade på stora kulor men det blev inga denna gången och ingen korv heller då kön var så lååång.

     
  • At 2008-11-09 09:01, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Influenasan har börjat så smått så det kan vara den.

    Hossan & Nena: Jo, det var riktgit retfullt med hyllan.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter