Kimmietid

maj 01, 2008

1:a Maj

Det har varit lite trist väder idag, nu först fram emot kvällen har solen kommit fram.
Vi har inte fixat utomhus men vi har haft en hel del att hitta på ändå.

Vi har varit och handlat en del - åkte faktiskt till Willys - jag har bara varit där en gång tidigare men jag tycker att det blivit sjukt dyrt detta året med maten på ICA där jag alltid handlar annars så jag tänkte att det var väl värt en titt och jag fick faktiskt köpt en hel del, laddade upp med mycket lax och korv och annat som var billigt. Så var vi på ett ställe som heter Abdos - det är ett varuhus med invandrarinriktning som brukar ha en massa kul produkter de har en dricka som smakar precis som riktig amerikansk Lemonade och det gillar jag. När vi kom tillbaka från detta så var vädret en aning bättre så jag och särbon åkte ut till Jägersro, sonen och hans kompis ville inte följa med. Så där drack vi kaffe - tog några lotter och tittade på söta Måns Zelmerlöv.

Nu har vi precis ätit Lasagne och sonen och hans kompis har försvunnit in till TV-spelen. Särbon har kört hem eftersom han ska jobba imorgon - och jag ska läsa bloggar. Härligt med långhelg.
 
Hit Counter
Free Counter