Kimmietid

april 27, 2008

Gammal film

Tittade på en film igår som jag hyrt från Lovefilm - Den hette Catholic Boys - när jag satte upp den på min lista så jag bara att det var en nysläppt film som lät bra och att den fått ganska bra kritik. Så igår kväll skulle jag titta på den och efter stund såg jag ansikten som var väldigt bekanta men alldeles för unga, första tanken var att jösses det måste vara en släkting till någon annan skådis men efter att jag känt igen flera personer på det viset läste jag på filmen och den var från 1985 - lustigt. Bl.a var Dr McDreamy från Greys Anatomy en ung pojke i filmen.
Nåja, den var bra så det gjorde ju ingenting.
Vi har ännu en vacker dag i Malmö så nu ska jag ta min kaffekopp och sätte mig på uteplatsen en stund. Ha en skön söndag och tack för alla trevliga kommentarer de senaste dagarna.

3 Comments:

  • At 2008-04-27 16:46, Anonymous Anonym said…

    Jag är helt svettig och alldeles slut. Pappa har haft 80årskalas idag och det innebär som vanligt att JAG får jobba....

    Verkar vara en underbar vår/sommardag annars.

    Ha det gott och hoppas att tån inte värker lika mycket längre.

    Förresten så blev det inget på lottot denna gången heller - BLÄH!

     
  • At 2008-04-27 17:27, Blogger Kimmie said…

    Stackars dig Hossan, hoppas kalaset gick bra i varje fall!

     
  • At 2008-04-27 20:19, Anonymous Anonym said…

    Visst är det tokigt att se de där kändisarna unga igen *s* Såg också honom i en film för ett tag sedan. Jätteung var han *S*
    /Nena

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter